søndag 25. november 2012

Pimp a pump

Med to barn i hus har det hvertfall knust to såpepumper i vasken. 
Da jeg ikke lyktes i å finne en i plastikk jeg likte,
kom jeg til å tenke på at det egentlig bare er etiketten på kjøpesåpepumper jeg ikke liker.
Ved å fjerne etiketten, kan en pumpe fra feks Palmolive bli dekorativ på badet.
Her har jeg kjøpt en vanlig håndsåpe i dagligvarebutikken som jeg liker duften på, 
tatt av klistreetiketten
og festet på min egen etikett.
En pumpe ribbet for etiketter kan jo pyntes med akkurat det man ønsker!
En billig måte å få sin egen såpepumpe på!
-Pimp a pump-





Fikk "blod på tann" og har ribbet shampoo- 
og dusjsåpeflaskene for etiketter også:)
Papiretiketter har jeg ikke fjernet. De løsner ikke så lett.
Etiketter i plastikk, derimot, er greie å få av.


Søndagsmodus i heimen!
Ønsker deg en fiiin dag!

-Gunstig hilsen-




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)