tirsdag 3. september 2013

Mykje lys og myke pledd




Pledd, levende lys, bøker og noe godt i koppen...
Det er høstkos for meg.





For anledningen har jeg innredet
slik det kommer til å se ut her
så fort alle rom er ferdig pusset opp i huset.
Bokhyllen skal flyttes
og et stilig barskap i teak
skal få overta plassen.
Foreløpig står tv`en der koffertene står. 
Når alt er ferdig,
får vi et eget rom til tv, bøker,
spill, filmer og musikk.
Et mediatek, som mannen kaller det. 
Det blir finfint.
Stuen får da bli ferdig
og alle midlertidige løsninger
forsvinner.
Det gleder jeg meg til.

Med dette "drømmer meg litt inn i fremtiden"-bildet
Deltar jeg i månedens
NIButfordring; Mykje lys og myke pledd.
For å se de andre flotte og inspirerende bidragene, trykk her.

Her jeg bor, har ikke sommeren sluppet helt taket.
Varmt og godt ute på dagen. Morgenene og kveldene derimot, har høsten overtatt.
Fram med varmere klær.
Det liker jeg!

Fin septemberdag til deg som titter innom!

Gunstig hilsen Siw



15 kommentarer:

  1. Her såg det koseleg ut! Elsker den tapeten, kjempefin stol og tøft med koffertane!
    Klem frå mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Koselig er stikkordet her. Er superfornøyd med tapetet og har tapetsert gutterommet med restene fra stua. Det gikk akkurat:)

      Slett
  2. Svar
    1. Takk, Stine! Arvegods fra Vennesla og statene i fin forening!

      Slett
  3. Lekker tapet!
    Lykke til i utfordringen :)
    Nyt høstdagen!

    Nina

    SvarSlett
  4. knalltøff tapet, liker :-) lykke til i utfordringen.

    SvarSlett
  5. Stilig med de koffertene til Cole & Son tapeten.
    Lykke til!

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  6. Så fint stylet! Og så spennende det må være nå, like før alt skal på plass. Deilig å drømme seg bort. :D

    SvarSlett
  7. Herlig drømmebilde. Digger koffertene dine :)

    SvarSlett
  8. Så koselig, sjarmerende og personlig;) Liker komboen av det nye og det gamle.
    Kul lampe og kofferter;)

    Og gøy med nok en ny blogg;) her må jeg titte mer i en senere ledig stund;)

    finfin lørdag;)

    -malla/ ElleVillaMalla-

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Velkommen tilbake, any time:)

      Slett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)