mandag 13. mai 2013

Ny uke....


....og  nye muligheter.
Vi har et evigvarende oppussingsprosjekt
i hele andre etasje gående.
Sparkle, pusse, grunne.....
Ikke min favorittsyssel, men helt nødvendig!
Bilder kommer når rommene fremstår
hakket mer interessante 
enn nå. 

Men noe å vise bilder av, er min relativt nye, 
praktiske "instalasjon"
ved vasken på kjøkkenet.
Håndsåpe, oppvasksåpe og koststativ.
(Kjøpte det før jeg meldte meg på bruktduellen....)

Er superfornøyd med å ha alt tilgjengelig
på en estetisk, innbydende måte.

Deilig å få noen små forfriskninger
i hverdagen mens en venter
på en hel etasje å innrede...sukk!

Men nå med en ny uke for døren, 
satser jeg på at vi får gjort en 
hel haug der oppe!

Må også få si tusen takk for alle tilbakemeldinger
på bidraget mitt
til månedens NIB utfordring.
Blir  superglad og inspirert
av å lese slike overveldene kommentarer!
Takk!!


Ønsker alle følgere og andre som stikker innom
en herlig uke!


1 kommentar:

  1. Ny uke ja...snart 17.mai, og uendelig med tekster på pulten som skal leses....men så er det jo kjekt arbeid:) og i dag har vi koblet av med en halv time på trampolinen:) liker renholdsavdelingen din:) og gleder meg til å se oppe! (så du hadde hentet motivasjon til å få malt, herlig:)
    klemklem

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)