lørdag 2. februar 2013

En aldri så liten feiring.....

...på en lørdags morgen!
Bildene på denne bloggen har til nå stort sett blitt tatt med Iphone.
Det skyldes rett og slett at jeg ikke har fått til speilrefleksen vår og dårlig tid.
Har hatt en smule dårlig selvtillit hva fotografering angår, i denne perioden.
Hvorfor blir bildene så dårlige?
Jeg kan jo foto (hvertfall i teorien)....
Sikkert bare veldig lite lys hos oss...små vinduer....
uff....

Men så kom jeg på at det kunne jo være noe med kamera...
en eller annen innstilling....

Mr.fix it (mannen i huset) fikk se på saken og vips!
Det var ikke meg (denne gangen) det var kamera
som hadde fått en fiffig innstilling som gjorde alt mørkt og trist!

Ta da!
Dette må feires!

(innrømmer at jeg bare drakk kaffe for å feire.
Liker ikke mørk sjokolade,
men de ser delikate ut og gjorde seg på bildet, uff, hehe. 
Blei lagt i skapet igjen!)



Vi skal straks på skirenn med 5-åringen.
Nydelig vær ute- det blir nice!

Ønsker deg som titter innom en fortreffelig lørdag!

-Gunstig hilsen-

4 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde, så herlig å få orden på kameraet:) Er ikke så veldig flink med innstillinger jeg heller.
    Fortsatt fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tihi;) kjenner meg godt igjen!
    ..er derfor veldig glad i photoshop;)
    nydelig bilde! jeg skulle nok spist opp sjokoladen din;)
    finfin lørdag til dere:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Takk for det:) Photoshop og lignende er topp! Faktisk gjorde innstillingen på speilreflekskameraet det slik at bildene ble så undereksponerte at jeg ikke kunne fikse det i photoshop. Vi er helt sikre på at det den lille ungen her i huset som har vært og trykket. Det er bare han som klarer å trykke på ting slik at innstillinger blir veeeeldig rare og umulige (nesten) å fikse. Må til mitt forsvar si at det ikke var hjulet på kamera som var snurret på. Det kan jeg:) men noe annet som tok mannen ca 15 min å fikse!!! hihihi. Nå skal bare vi voksne ta i det kameraet. Da er jeg ganske sikker på at det ikke skjer noe tull:)
    Fortsatt god lørdag!

    SvarSlett
  4. Så godt at du har en handyman som fikser slikt!
    Barn fikser mye rart på en måte som gjør at vi ikke kan forstå hvordan de har klart det! Hi hi!
    Lykke til med fotograferingen! Fint bilde, og jeg skulle også fint ha klart å spise opp sjokoladen ;)
    Fin søndag til deg!
    Klem <3

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)