torsdag 18. oktober 2012

Inspirasjon.....


 ...til billedkunst.
Og til kreative sysler generelt.

For å huske forskjellige motiver, fargekombinasjoner, 
lyssettinger og detaljer jeg møter på min vei, er det jo gunstig
å ta bilde av det!


En vakker søndag ble disse motivene foreviget.

Eviglange stammer....Ett eller annet vakkert med det.


Gjerdestolper og et gjerde litt på snei...det liker jei.
Elva har jo også fått en fantastisk blåfarge på dette bildet.
Vakkert!


Realistisk naturmotiv. Inspirert!


Detaljer på stolpen! Kontraster! Toppers!



Nå gjelder det å sette av tid til å bruke inspirasjonen.
Vil male flere akvareller.





For å se flere akvareller, er du hjertelig velkommen "inn"
i min nettutikk 

Håper du også ble inspiret!

- Gunstig hilsen -



1 kommentar:

  1. Ja, jeg er inspirert! Av deg mest av alt:) som er så kreativ, god, omtenksom, snill og ikke minst kul! Og av de flotte bildene dine, og akvarellene! Gleder meg allerede til neste innlegg!

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)