tirsdag 13. november 2012

Lykke er....

Etter en uke med sykdom i heimen,
blei jeg endelig ferdig med dette innlegget
( begynte på det forrige mandag tror jeg.
Ikke lett å få gjort ting når sjukdomen har gått på rundgang....arg). 
Som sistemann, er jeg fortsatt ikke frisk, men....

Er det noe jeg er, så er det
VELSIGNET med mange gode venner!
Det er jeg evig takknemlig for.
Hver og en av dem.
UNIKE.
for et MANGFOLD
av en venneskare!!

Flotte mennesker, både gutter og jenter, 
med så mange flotte kvaliteter. 

Dette merkes spesielt på min egen bursdag.
Nydelige bursdagshilsner, telefonoppringninger, pakker i posten....

og uten direkte å ha ønsket meg det, 
får jeg akkurat det jeg virkelig ønsket meg,
hva materielle ting angår...

NYDELIG reinsdyrpute
fra bynord.











LYKKE er.... 
ikke å ha en bynordpute, men
å ha venner som kjenner en så godt
at de treffer 100% blink når de gir deg bursdagsgave!

Hjertelig takknemlig!

-gunstig hilsen-





2 kommentarer:

  1. Så fine ord!
    Lykke er...
    å sitte på andre siden av skjermen, og kjenne at orda dine treffer:)
    Så heldige vi er!
    Ønsker deg en super dag:)
    klemklem

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)