torsdag 31. januar 2013

Detaljer i gangen....sånn litt på trass

Når teknologien går i mot en,
når planen var å ta masse bilder.....
Ja, da tar jeg en haug med bilder om det så er med instagram!!
Gult!
Kornete!
Uskarpt!
Dette er bare på trass!!

Hvertfall.....
Noen detaljer fra gangen.
gammel stol som fulgte med huset, pute fra Ikea, to søte vesker.
Den svarte har jeg arvet av min mormor.

Hvis en skulle være i tvil hvor en er.....
Skilt kjøpt på Kamelon interiør.

 
Gammel veske fra løa til ei venninne.
Knaggrekke fra Foaje interiør.


 Skilt fra bilen mine besteforeldre hadde da de bodde i "junaiten".


En beskjed til min kjære mann i tilfelle han ikke visste han var det....
Bokstaver fra Milla interiør.

Kasse og elggevir fra løa vår.
Fuglehus fra By nord.

Hattehylle fulgte med huset. Lampe kjøpt på Kamelon.


Gammelt målebånd funnet på løa.




Håper teknologien er på min side i morgen!

Ønsker deg en trivelig torsdags kveld!

-Gunstig hilsen-




2 kommentarer:

  1. Digger, digger, digger! Hm...føler jeg har sagt det noen ganger siste uka;) veska(ene) minner meg sånn om mustang sally-opptredenen din i bryllupet, pappa så for seg "gammel-kone-stand-up!" haha!
    ellers, stoooor fan av alt stæsjet fra løa, gamle familimedlemmer og nytt fra kamelon:)
    stooor bloggeklem

    SvarSlett
  2. Tusen takk:)
    Morsomt å bli minnet på den opptredenen!! Kanskje jeg skulle videreutvikle den til en "gammel-kone-stand-up"?:)
    Klem

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)