lørdag 5. januar 2013

Siddis ble bygdetullig - Takknemlig!

For over ett år siden flyttet vi til bygda vi bor i fra den pulserende metropolen Stavanger.
Litt av en overgang for byassen meg, hihi.
Men jeg har klart meg bra og trives godt.
Samtidig savner jeg jo vestlandet, Stavanger og alt som hører til.
Men du allverden så mye å sette pris på her vi bor nå.
Nærområdet for eksempel.
Her er noen bilder fra rett rundt her vi bor.


Elva

Sommerbeitet til nabohesten Timothy

Villsauene våre

 Utsikt over bygda fra området sauene beiter 

 Trollhassel i hagen

Rekker med bringebær i hagen




Takknemlig!

(......og ja, jeg vet at jeg er veldig heldig som har fri tilgang til trollhassel. Takk til Grandtante Marie som en gang plantet treet!)



Riktig god helg!


2 kommentarer:

  1. For en idyll! Kjenner selv på motstridende følelser når det gjelder å flytte fra hjemstedet! Men - en liten flokk med villsauer og trollhassel i hagen ser fantastisk ut! Ha en fin helg!

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)