søndag 3. februar 2013

Gjenbruk/DIY: Skapdør ble tavle

Da kjøkkenet var ferdig pusset opp i fjor lagde jeg denne tavla.
Fant en smal skapdør på løa vår.
Passet perfekt på målene!


Vasket og sparklet hoen hengslehull. 
Deretter malte jeg to-tre strøk med magnetmaling (kjøpt på malebutikk).
Til slutt malte jeg noen strøk med tavlemaling (kjøpt på Biltema).

Hang den opp og sparklet over skruehullene. Pusset.
Malte over sparkelflekkene med tavlemaling.

 Hyggelig hilsen fra en søt prinsesse

Hyggelig hilsen fra en flott bloggedame

Spann til papiravfall


Digger å kunne bruke ting om igjen og på en ny måte!
Tavla er svært anvennelig siden den er både krittavle og magnettavle. 
Av og til er den nesten tom, andre ganger overfyllt!

I skrivende stund sitter jeg og snuppelaura på kjøkkenet.
Jeg blogger og hun tegner fra Øysteins blyant sin aktivitetsbok!
Lille ungen sover og mannen doller seg på badet.
Vi skal ut og spise med svigers på restaurant.
Feiring av svigerfar!
Herlig å bare kunne bli servert!

Gunstig søndag til deg som titter innom!





3 kommentarer:

  1. Som resten av kjøkkenet, liker jeg tavla kjempegodt:) den er både stilig og praktisk!
    Nyt servering, og feir med stil!
    LEVVEL:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Så genialt med magnetmaling i bunn. Visste ikke at det fantes en gang :D Den ideen kan det nok fort hende jeg låner en gang. Takk for tips!

    Kjempefin blogg du har!
    Legger meg til som følger jeg.

    SvarSlett
  3. Så lurt å kombinere magnet og tavle-maling! (jeg har bare gjort det separat). Legger meg til som følger, for her var det mye fint!

    Fortsatt fin uke til deg! :0)

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)