tirsdag 21. mai 2013

Gunstige øredobber


Disse øredobbene, blant annet,
sendes i dag ut til en heldig ny eier.





 Knapper fra oldermor sin knappeboks. Unike par!
Ja, for uten skrivemaskintastene da. 
De er fra en skrivemaskin kjøpt på loppis.


 Fant heldigvis to av disse slik at det ble et par.



Har hatt litt forskjellig innpakning 
når jeg har sendt varer. 
Men nå har fått disse
små plastikkeskene av svigermor.
Hun er vever og har brukt
slike esker til små arbeider.
Siden hun ikke brukte slike lengre,
fikk jeg lageret hennes på hvertfall 50 stk!
Nais gjenbruk/ bruke noe som kunne blitt kastet.



Ubrukte postkort har jeg en del av.....
Info om angrerett og produktet står bakpå kortet.
Også nais bruk av noe som kunne blitt kastet!



Toppen av kransekaka, for min del, er...
at kortene passer akkurat oppi eskene.
Lykke, hihi.


Eskene pakker jeg inn i bobleplast,
som jeg har spart på fra pakker jeg har fått selv.
Til slutt pakker jeg det i gråpapir, 
som kan sorteres i papiravfall.

Prøver så godt jeg kan i alle ledd å være miljøbevisst.
Det er liksom en del av det gunstige *smiler*.
Men det er ikke alltid
jeg har alt brukt på lager....nu vel...

Håper hvertfall kunden setter pris på
gjenbruksideene mine.
Og kanskje dette kan gi noen tips og ideer
om du selv selger ting eller
skal pakke inn noe.


Ta gjerne en titt i butikken min på epla.no
for å se flere av mine produkter.



Ønsker deg en gunstig dag!

1 kommentar:

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)