onsdag 13. februar 2013

Detalj fra spisestuen

Lampe fra Palma...
En spisestue verdig!
Har hatt den i litt over ett år nå 
og blir bare mer og mer fornøyd.

Ganske så ordinær utpå,
og så fantasktisk inni.
Uten å bli for dyp her,
kan jo det være noe å filosofere over
for den som ønsker det, hihi.

Her går det i sjukdom, så dette innlegget er bare et lite tegn
på at jeg er i live. Har store planer om å bli frisk snart.
Vinterferie står for tur neste uke.
Da skal andre etasje få sparkel og maling på seg
(sånn etter planen hvertfall....)

-Gunstig hilsen-



4 kommentarer:

  1. Så stilig lampe! Liker filosofien din :)
    Kjekt at suppa falt i smak... :D

    Mvh
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Den lampen er bare fantastisk flott!
    ..jeg syns den er fantastisk også på utsiden!:)
    ønsker deg god bedring! og flott helg:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Heisann :-) så oppdaget jeg bloggen din, kjempefin!!
    Den Palma lampen er nydelig. God helg og god vinterferie neste uke - hilsen ny følger :-)

    SvarSlett
  4. Heisann og tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Så gøy at du liker bildene mine, klem Kjersti

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)