søndag 24. februar 2013

En liten dæsj med grønt


Min favorittfarge er GRØNN!
Jeg har ikke så veldig mange planter, 
(få overlever i "ørkenen" hos meg)
men grønne detaljer må til her og der.
Denne søte lille potten med plante
fant jeg på gartneriet rett ved oss.
Måtte bare ha den til tavla. 
Magneter (4stk) bak på potten.
Ca 8 cm i diameter.

Tavla var litt trist før, ser jeg nå.


Blei nesten litt forelska i den lille,
søte potten med plante, hehe!
Veldig " må bare kjøpe den" ting.

Utrolig lite typisk meg å være
så impulsiv når jeg handler.
Ja, ja. Sikkert godt for sjelen
å være litt vill og gal og helt uplanlagt,
frike ut,
og kjøpe en liten magnetpotte med plante!!!
(hohoho)


Når var du vill og gal og kjøpte noe på impuls sist?
Og hva kjøpte du?

Ønsker deg en impulsiv uke!

-Gunstig hilsen-

2 kommentarer:

  1. Tihi:)
    så bra! at du er litt impulsiv, og vill! og krukka var helt nydelig!
    (hm...jeg var nok litt vill sist jeg var i vennesla;)
    Fin uke til deg:)
    klemklem

    SvarSlett
  2. Nydelig liten krukke - alltid koselig med litt grønt i hus! Jeg kjøper alt for mye på impuls.. :)

    SvarSlett

Ytterst trivelig om du legger igjen noen ord. Det setter jeg stor pris på:)